3 راه رسیدن به آرامش ( ریلکس تراپی - حسین محمدی
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

سه راه رسیدن به آرامش با استفاده از قران و دین


 

خدا را تنها مظهر هستی و قادری یکتا بشمارید و در آن شک و تردید نکنید . پروردگار روحی است که کل نظام عالم را در بر می گیرد و روحی است سر شار از خلاقیت که درهمه جا حی و حاضر است و روح زنده و نیرومندی که حتی در قلب شما حضور دارد .صفات و ملکات او را به یاد آورید و زیر لب ترنم کنید : (( او روح و خرد بیکران است و مهر و نیکی مطلق است و قدرت لایزال و جمال و کمال نامتناهی . ))

گام دوم: همه را ببخشید و افکار مهر آمیز خود را نثار مردم دنیا سازید و بگویید (( من آزادانه و با خلوص نیت همه را می بخشم و انسانی آزاده هستم و معنی این کار خود را که حقیقتی در آن هست می دانم .))انگاه هر قید و بند و تنگنا و محدودیت را از سراچه ذهن و روح خود برانید و پراکنده سازید.

گام سوم : یقین کنید و صادقانه مطمئن شوید که حضور شفابخش پروردگار در درون ما ٬ سلامتی و سرور و نشاط را به جسم و جانتان باز خواهد آورد و تندرستی و طراوت خواهد بخشید.این عبارت را تکرار کنید ((من باور می کنم و قبول دارم و می دانم که از هم اکنون شفای مرا به همراه می آورد و تمام پیکرم را در خود می گیرد .)) آنگاه شکر خدا را به جا آورید که عظیم ترین نیروی شفادهنده وجود است .

پس برای پی بردن به حضور خدا در خویشتن سه مرحله در پیش داریم :

 

مرحله اول : این اصل را بپذیریم که پروردگار حی و حاضر و قادر و متعال است و هستی و حیات و اصل و اساس حقیقت است.

مرحله دوم : یقین بدانید که " او " در یکایک افراد خانواده و اطرافیان تان وجود دارد . و از این رو بر هر عابر و رهگذری هم می توان درود فرستاد.

مرحله سوم : بدانید و باور کنید و به عنوان حقیقت بپذیرید که هر چیزی که می بینید خواه درختی باشد ٬ یا حتی....٬ جلوه ای از حضور آفریدگار در خود دارد و عظمتی که در ورای آنها نهفته است.

روزی دو سه بار با خود خلوت کنید و به این سخنان بیندیشید : خدا در همه چیز هست و این نکته را درک کنید که در وجود شما و نزدیکان تان نیز حضور دارد و چه نیکو گفته اند :

به جستجویش برآی تا او را بیابی . اگر قلمرو او را و صداقت و حقیقت او را بجویی ٬ اینها تماما بر تو افزوده خواهد شد .

از روزگار آموختم بغض هایم را نگویم گاهی سبک نشوم سنگین ترم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب