گفتم: خدایا از همه دلگیرم
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:خدایا, :: 1:2 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ
گفتم: خدایا چقدر دوری               گفت: تو یا من؟
 
گفتم: خدایا تنها ترینم                 گفت: پس من؟
 
گفتم: خدایا کمک خواستم           گفت: از غیر من؟
 
گفتم: خدایا دوستت دارم              گفت: بیش از من؟
 
گفتم: خدایا از همه دلگیرم             گفت: حتی از من؟
 
گفتم: خدایا دلم را ربودند                گفت: پیش از من؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب