آموزش تصویری Xilisoft Video Converter Ultimate-آموزش چسباندن زيرنويس به فيلم - حسین محمدی
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

آموزش تصویری Xilisoft Video Converter Ultimate

برخی از امکانات نرم افزار  Xilisoft Video Converter Ultimate

چسباندن زیرنویس به فیلم

تغییر فرمت فایل ها 

جدا کردن قسمتی از یک فایل و ذخیره ان

و امکانات دیگر ...

در این اموزش می خواهیم چسباندن زیر نویس را به شما دوستان خوب اموزش بدیم.

نرم افزار رو اجرا می کنیم.

 

 

 

 از قسمت Add file فایل تصویر خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 Open را کلیک کنید تا فایل در برنامه باز شود.

 از قسمت Add subtitle file زیر نویس مورد نظر را انتخاب کنید.اکر فایل زیر نویس خود را همنام فایل تصویری خود کرده باشید و در همان محل قرار دهید،زمانی که فایل تصویر را فراخوانی می کنید فایل زیر نویس همزمان در برنامه باز می شود.

 به قسمت Customize بروید ،تا فایل زیر نویس را ویرایش کنید.

 1-شاید شما بیش از یک فایل زیر نویس به برنامه فراخوانی کرده باشید،در این قسمت زیر نویس مورد نظر را تک بزنید.

2-با انتخاب این گزینه قسمت های ویرایش زیر نویس فعال می شود.

3-از قسمت می توانید محل قرارگیری دقیق زیر نویس را مشخص کنید.

4-انتخاب فونت زیرنویس

5-انتخاب رنگ زیرنویس

6-اندازه و سایز زیرنویس

7-مشخص کردن رنگ دور زیرنویس

8-اندازه رنگ دور زیرنویس

9-ضخامت زیرنویس

10-این گزینه هم می توانید به صورت پیش فرض رها کنید.

11-فایل رو اجرا کنید تا قبل از ذخیره تنظیمات زیرنویس را بر روی فیلم ببینید.

 در آخر Apply را کلیک کنید تا تنظمات ذخیره و اعمال گردد.

 

1-فرمت خروجی را انتخاب می کنیم.

2-مسیر ذخیره فایل رو انتخاب می کنیم.

 

 از مسیر profile گزینه video stream را انتخاب می کنیم تا تنظیمات مربوط به این بخش را انجام دهیم.

 

 1- استاندارد تلویزیون ایران که PAL است رو انتخاب می کنیم

2-انتخاب اندازه تصویر

3-مقدار کیفیت فایل رو مشخص می کنیم

4-از این قسمت می توانیم بیشترین عرض را برای فایل خود درنظر بگیریم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:17---8 دی 1394
خداخیرتون بده عالی بود ممنون

nafas
ساعت1:08---18 آذر 1394
سلام من میخواستم فایل با فرمت mkv رو تبدیل به avi کنم
اما فیلم سه ساعته رو فقط 3 دقیقش تبدیل میشه


پدرام
ساعت1:10---7 شهريور 1394
سلام
من هر فایلو به یه فایل دیگه تبدیل میکنم،حداکثر تا 3مین این تبدیل انجام میشه.کجای تنظیماتش مشکل داره.؟
با تشکر
پاسخ:سلام به پدرام . فکر کنم شما هم مشکل دیگر دوستان رو داشته باشید . من خودم بعد از پیام شما نرم افزار و نصب و زیر نویسی رو به فیلم چسباندم و کار بدون مشکل انجام شد . شما هم نرم افزار رو حذف کنید سیستم رو ری استارت کنید اتصال خود رو با اینترنت قطع کنید دوباره نرم افزار رو نصب کنید و با استفاده از راهنما سایتی که نرم افزار رو دانلود کردید شروع به ریجستری نرم افزار کنید . انشاالله که مشکل حل بشه . آگر هم فقط می خوای فیلم رو به فرمت های دیگه تبدیل کنی بهتره از نرم افزار 4Videosoft Video Converter Ultimate استفاده کنی که سرعت بسیار بالایی هم داره


مریم 
ساعت18:27---14 مرداد 1394

سلام از آموزشت ممنون .میخواستم بپرسم که یه فایل فیلم داریم که سریاله و از ماهواره ضبط شده بخواهیم به صدای دوبله فارسیش بچسبانیم کمی مشکل داره چه نرم افزاری پیشنهاد میکنید که صدا و فیلم رو تنظیم کنم
پاسخ:سلام به مریم ... شاید این آموزش مشکل شما رو حل کنه... به این سایت برید

http://glorytoon.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%88%DB%8C/



sana
ساعت22:16---31 خرداد 1394
salam man filmo tabdil be mp3 kardam aha save nemishe lotfan va khaheshan rahnamaeim konin
پاسخ: سلام به sana . چرا save نمی شه ؟ فایل خروجی رو همون طوری که در تصویر آمده از مسیر ( Browse )مشخص کنید و فایل تون رو ذخیره کنید .


تینا
ساعت17:18---13 ارديبهشت 1394
با سلام.من میخواستم چند فیلم رو به هم بچسبونم.چطوری می تونم اینکار رو انجام بدم؟
پاسخ:سلام به تینا . شما می تونید از جدیدترین ورژن نرم افزار Xilisoft Video Editor استفاده کنید


sepehr
ساعت16:16---23 اسفند 1393
الان من میخواهم یک فیلم hd را به mpt3 تبدیل کنم ولی باید video قبلی باقی بماند لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:با سلام به sepehr . من دقیقه متوجه فرمایش شما نشدم . اگر می خوای خودت فیلم رو حفظ کنی که مشکلی برای فیلم شما پیش نمی یاد .مسیر ذخیره فایل mp3 رو بهش بدید تا کار تمام بشه . اگر هم مشکلی بود من در خدمت هستم


اصغر
ساعت2:53---9 بهمن 1393
سلام آقاحسین.نمی دونم به چه زبونی ازت تشکرکنم.واقعاممنون.ممنون که سعی کردی بدون هیچ چشم داشتی علم تودراختیاردیگران بزاری.باورکن که کاری باارزش ترازراه انداختن کارمردم وجود نداره.موفق باشی.
پاسخ: سلام به اصغر عزيز . برقرار و پايدار باشي


سارا
ساعت13:16---26 آذر 1393
سلام میخوام زیرنویس رو بچسبونم ولی یه فیلم یک ونیم ساعتی رو فقط چند دقیقه اولش رو میچسبونه بعد هم فینیش میزنه وقتی هم باز میکنم سه کلیپ سه دقیقه ای از اول فیلمه
پاسخ:سلام به سارا . سارا فکر کنم شما هم مشکل دیگر دوستان رو داشته باشید . من خودم بعد از پیام شما نرم افزار و نصب و زیر نویسی رو به فیلم چسباندم و کار بدون مشکل انجام شد . شما هم نرم افزار رو حذف کنید سیستم رو ری استارت کنید اتصال خود رو با اینترنت قطع کنید دوباره نرم افزار رو نصب کنید و با استفاده از راهنما سایتی که نرم افزار رو دانلود کردید شروع به ریجستری نرم افزار کنید . انشاالله که مشکل حل بشه...


شاهین
ساعت1:48---12 آذر 1393
سلام داداش من این کارو کردم اتفاقا جواب داد ولی قسمت های دیگه ی سریال که این کارو کردم نشد نمیدونم چیکارش کنم لطفا راهنمایی کن
پاسخ:سلام به شاهین . شاهین عزیز من دقیق متوجه فرمایش شما نشدم که چه مشکلی دارید،چرا نشد؟


احسان
ساعت14:22---9 آذر 1393
سلام مرسی از راهنماییتون من حدود یک گیگ ترافیکم رو برای پیدار کردن روش انداختن زیرنویس روی فیلم تموم کردم کاش از اول سایت شما رو میدیدم مرسی بابت راهنماییه خوبتون
پاسخ: زنده باشی ...


پارسا 
ساعت16:45---29 آبان 1393

سلام من می خواهم سرعت فیلم را آهسته کنم. در این برنامه این کار را می شد کرد . اگر می شود روشش را بگزارید.
پاسخ: سلام به پارسا . پارسای عزیز فکر نکنم با این برنامه بشه ...



اسماعیل
ساعت10:10---10 مهر 1393

با سلام
بنده این نرم افزار رو نصب کردم اما هر فایلی رو که میخوام کانورت کنم ظاهرا تا صد در صد پیش میره اما همونطور میمونه و اصلا کامل نمیشه،یعنی تموم نمیشه که به فرمت انتخاب شده ذخیره بشه.مشکل از کجاست؟
با تشکر
پاسخ: سلام به اسماعیل . اسماعیل عزیز اول با یک نرم افزار ، نرم افزار فوق رو به صورت کامل حذف کن بعد از ری استارت با قطع ارتباط از اینترنت نرم افزار رو نصب و اون رو ریجستری کنید . اگر دوباره همین اتفاق افتاد یا مشکل از نحوه ریجستری شماست یا فایل ریجستری مشکل داره . من خودم سال هاست از این نرم افزار استفاده می کنم . آگر هم فقط می خوای فیلم رو به فرمت های دیگه تبدیل کنی بهتره از نرم افزار 4Videosoft Video Converter Ultimate  استفاده کنی که سرعت بسیار بالایی هم داره 



سعیده
ساعت8:44---10 شهريور 1393
سلام خسته نباشید.من ورژن جدید کانورت رو نصب کردم ولی مشکل قبلی (میکس نشدن بیش از 3دقیقه صدا روتصویر)برطرف نشد.اگر لطف کنید هرچه سریعتر راهنمایی کنید ممنون میشم
پاسخ: سلام به سعیده . اگر از وزژن جدید نرم افزار های Xilisoft Video Converter و 4Videosoft Video Converter Ultimate استفاده کردید و مشکل شما حل نشده احتمالا مشکل از فایل ویدیویی شماست . اگر فیلم شخصی نبود و حجمش طوری بود که قابل دستری بود خیلی دوست داشتم بتونم کمکی کنم...


جواد 
ساعت16:12---18 مرداد 1393

سلام من میخوام ی ویدیو 20 دیقه ای رو به فرمت 3gp تبدیل کنم ولی هر کاری میکنم فقط 3 دیقه از اون تبدیل میشه خواهش میکنم ی راه حل بم بگید
پاسخ:سلام به جواد عزیز:

یکی از دوستان قبلا همین مشکل رو توی بخش نظرات گفته بود و من خدمتش عرض کردم : اول مي تونيد جديد ترين ور‍ژن اين نرم افرار رو از اين سايت دانلود كنيد اميدوارم مشكل شما حل بشه

http://soft98.ir/multi-media/convert/121-xilisoft-video-converter-ultimate.html

اگر مشكل حل نشد اين نرم افزار رو دانلود كنيد ( 4Videosoft Video Converter Ultimate )و فيلم رو تبديل كنيد . انشااله كه مشكل شما حل بشه . چون خودم هم وقتي اين مشكل پيش مياد از همين راه استفاده مي كنم



سینا
ساعت1:37---16 خرداد 1393
سلام خسته نباشید من طبق توضیحات ویدیو رو کانورت میکنم ولی نمی دونم چرا فقط سه دقیقه از ویدیو رو تبدیل میکنه یعنی یه فیلم دو ساعته میشه سه دقیقه نوع فایل هم mkvاست لطفا بهم بگید مربوط به چه تنظیماتیه خیلی رو مخمه.
پاسخ: با سلام : اول مي تونيد جديد ترين ور‍ژن اين نرم افرار رو از اين سايت دانلود كنيد اميدوارم مشكل شما حل بشه http://soft98.ir/multi-media/convert/121-xilisoft-video-converter-ultimate.html اگر مشكل حل نشد اين نرم افزار رو دانلود كنيد ( 4Videosoft Video Converter Ultimate )و فيلم رو تبديل كنيد بعد با نرم افزار xilisoft-video-converter-ultimate زير نويس رو بچسبونيد . انشااله كه مشكل شما حل بشه . چون خودم هم وقتي اين مشكل پيش مياد از همين راه استفاده مي كنم


سینا
ساعت23:52---13 خرداد 1393
دمت جیییییییییییییییییییییییییییز

مجید
ساعت16:39---7 خرداد 1393
سلام خسته نباشی مطلب مفید وکاربردی بود من ازش استفاده کردم خیلی ممنون
پاسخ: خوشحالم كه اين مطلب تونسته مفيد باشه...


یوسف محمد پور
ساعت17:52---11 اسفند 1392
سلام دستوتون درد نکنه خیلی آموزش عالی است ای کاش همین آموزش را با یک فایل برای دانلود می گذاشتید تابرای هر بار استفاده به اینترنت وصل نمی شدیم . موفق باشید
پاسخ: سلام به یوسف عزیز. شما می تونید عکس ها و متن رو کپی و در ورد paste و ذخیره کنید.سبز باشید...


نیلوفر
ساعت18:50---10 بهمن 1392
سلام میشه با این نرم افزار زیر نویس فیلم رو عقب وجلو برد؟
پاسخ: با سلام به نيلوفر. فكر نمي كنم .بابت اين مشكل مي تونيد به عنوان مثال در گوگل نرم افزار هماهنگ كردن فيلم با زير نويس رو سرچ كنيد. ولي فكر كنم كار سخت و زمان بري باشه و ارزش رو نداشته باشه. شما مي تونيد زير نويس هماهنگ با فيلم رو پيدا كنيد.نسخه هاي زيرنويس مختلف رو دانلود و هماهنگ بودنش رو با فيلم برسي كنيد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب