مسبب بسیاری از مشکلات زندگی مشترک، سکوت است
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ
مسبب بسیاری از مشکلات زندگی مشترک، سکوت است
اگر نمی خواهید آینده زندگی مشترکتان خراب شود نکات زیر را جدی بگیرید.
 

به گزارش دريچه خبر ، علیرضا فراهانی، روانپزشک عنوان کرد: اگر نمی خواهید آینده زندگی شما خراب شود نکات زیر را جدی بگیرید.

* فاصله سنی برای زوج ها بین 4 تا 6 سال است

فراهانی تصریح کرد: درست است که زوج های بسیاری با وجود اختلاف سنی، زندگی موفقی داشتند و دارند اما روانشناسان معتقدند بهتر است در یک ازدواج مرد سن بیشتری داشته باشد و فاصله سنی مناسب برای زوج ها بین 4 تا 6 سال است.

* با هم تصميم گيري كنيد

این روانپزشک در ادامه گفت: دلیلی ندارد که در زندگی مشترک همیشه یک تصمیم گیرنده وجود داشته باشد اگر میان شما و همسرتان یک ارتباط موفق برقرار باشد و توانایی به اشتراک گذاشتن عقاید و نظرات تان را داشته باشد قادر خواهید بود که به جای مجبور کردن همسرتان به اجرای خواسته هایتان یک تصمیم دو نفره بگیرید.

* حریم ها را حفظ کنید

فراهانی اظهار کرد: اگر می خواهید کار از کار نگذرد حریم ها را حفظ کنید و سعی کنید همیشه مرز بندی هایی در زندگی مشترکتان وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: چرا که روزی که این مرزها از بین بروند روز مرگ ارتباط شماست. پس قبل از گفتن حرف نشان دادن رفتار یا عکس العملی، به فکر تاثیري كه این موضوع بر آینده رابطه تان می گذارد باشید.

*بخاطر شادی یا ترس از دیگران ازدواج نکنید

فراهاني خاطر نشان کرد: بخاطر شادی یا ترس از دیگران ازدواج نکنید. شکی نیست که شما باید به خانواده تان احترام بگذارید اما زندگی مشترک موضوعی است که نمی توان به بهانه رعایت حال دیگران شروعش کرد.

منبع : http://www.darichekhabar.ir/News.aspx?ID=26887


نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت18:48---12 خرداد 1391
با سلام و درود فراوان به شما دوست گرامی.وبلاگ آپدیت و جالبی داری. اگه حال کردی یه سری به بلاگ من هم بزن یه نظری هم بده. خوشالمون میکنی.راستی فقط به این آدرس پایین برو. مر30

arefsky.sabablog.com

arefsky.sabablog.com

arefsky.sabablog.com

arefsky.sabablog.com

arefsky.sabablog.com

arefsky.sabablog.com


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب