من به مهمانی چشمان تو عادت دارم...
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

تو مرا دعوت كن...

به صـــــــداقـت سلامــــــت

تو مرا دعوت كن...

به ضـــــــــــــيافت كلامـــت

من به مهمانی چشــــــمان تو عادت دارم

تو مرا دعوت كن...

به ســــــــــــــخاوت نگاهـت

مثل يك خـــواب خـــوشـی. شــــيريـــنی

با شـــــــــــــكوهی مثل يك آيينی

ريشه در روح اصــــالـــت داری

شوكت يك هــــــــــــــنر ديرينی

**

خوش آن دلی كه به عالم الـــــــاهــــــــه ای دارد

به آن بهانه همه عمر و لحظه بسپارد

تو ای الــــــــــــــــــاهه شادی هميشه با من باش

كه بر شب سيه ام نور و روشنی بارد

 


نظرات شما عزیزان:

فریبا
ساعت12:34---16 اسفند 1390
عشق می گوید به گوشم پست پست

صید بودن خوشتر از صیادی است

در برم ساکن شو و بی خانه باش

دعوی شمعی مکن پروانه باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب