خارج شدن از کما پس از ۹ سال
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:خبری, :: 12:32 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ

مرد ۳۰ ساله ابهری روز گذشته پس از ۹ سال فلج مغزی، روز گذشته در میان ناباوری از کما خارج شد و پزشکان را به حیرت فرو برد.

واحد مرکزی خبر زنجان: زمستان سال ۸۲ جوان ۲۱ ساله ای به نام محمدرضا پیکانی که دچار یک بیماری ویروسی شده بود، پس از چند بار مراجعه به پزشک، هوشیاری اش را از دست داد و به کما رفت.

پس از مدتی در حالی که پزشکان امید چندانی به نجات این جوان نداشتند، وی به درخواست همسرش از بیمارستان به خانه انتقال یافت و زن جوان با تلاش شبانه روزی و مراقبت از او، امید داشت شوهرش سلامت خود را بازخواهد یافت.

پس از ۹ سال، روز گذشته این زن یکباره با مشاهده لبخند شوهرش، متوجه شد تلاش هایش به بار نشسته و شوهر بیمارش که از ۹ سال پیش دچار فلج مغزی شده بود، بار دیگر به زندگی بازگشته است.

با انتقال مرد بیمار به بیمارستان، پزشکان اعلام کردند، بهبود این بیمار در حالی که امید چندانی برای بازگشت دوباره او به زندگی وجود نداشت، شبیه معجزه است.

خانم عباس آبادی، همسر مرد بیمار در این باره گفت: همراه ۲ فرزندم و با تکیه بر قدرت بی پایان الهی و امید به بهبود همسرم، مشکلات را تحمل کردم و اکنون خداوند پاداش تلاش هایمان را داده است.

پزشکان اعلام کردند: سال ۸۲ محمدرضا پیکانی که جوان ۲۱ ساله ای بود، بر اثر ابتلا به یک بیماری ویروسی که از طریق پا به نخاع و مغزش رسوخ کرده بود، فلج مغزی شد. او اکنون پس از ۹ سال به محرکات بیرونی از جمله گریه و خنده پاسخ می دهد و با دیدن همسر و فرزندانش، می توان نشانه های قدردانی او را در چشمانش شاهد بود.

براساس آخرین خبرها، مرد ابهری در آینده ای نه چندان دور می تواند با کمک پزشکان به زندگی عادی اش باز گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب